My second baby week progress.

pregnancy due date

Tuesday, February 1, 2011

TRW supporter

Walaupon badan tak sihat. Loya-loya, nak makan pon tak selera, pening-pening lalat aku nak jugak g stadium semalam. Even game semalam tak bape nak hangat, aku tak serik nak tengok lagi. Penyokong TRW yang tegar nih. Huhu. Tanak cite banyak sebab siyes tak larat dan takde mood. Dah seminggu lebih dah camni. Semangat takde. Letih je. Aduyai nape ek agaknye. 

ni la 'BF' yang selalu ajak aku tengok bola. hee.

mashimaro tido aku ni kene minat TRW jugak! harus!

Eh aah lupa nak bagitau. Semalam before game start ade ade ade emmmm tengoklah video neh.... ;

Piala Malaysia & Piala Sumbangsih di bawak berarak keliling stadium.

Stadium memang penuh gilos la semalam. Walaupon dalam video tu anda nampak kat astaka belom penuh kan. Aaa tapi masa game start mmg xde 1 pon seat kosong. Hebat kan fans TRW. Sape nyampah diam diam k. Hehe. 

p/s : nak kena beli jersi baru lah. jeles tengok orang pakai jersi baru. wuwuuuu T__T . natasha che rahim, awak jangan beli selagi saya tak beli k. harus saya jeles ngan awak nti! HAHA.

2 komentar:

natashacherahim said... BALAS

hahahha..yum...sory bru baco..kehkehkeh...sy pn dop beli lg...jgn jeles la..nnti kalau sy nk beli mesti aaa sy inform awk dlu..kehkeh..tp gak leh lg ko nnti nk kai baju2 bola ni..awk kn pregnant doh...huhuh..sedey sy..takdop geng tgk bola doh la sket lg...

Haa Fakihah said... BALAS

@natashacherahim : hehe buleh paka yumm tp seksi la cket tang perut. hehe pahni sy keno dk astaka la nga awk yumm. hehe.

Nak saya terjah?