My second baby week progress.

pregnancy due date

Wednesday, January 19, 2011

Khairul Fahmi di TUDUH minum arak?


Khairul Fahmi pegang botol barbican la samdol!

Aku pon penah minum masa aku g makan kat Restoran Saba' Cyberjaya. Sekali tengok pon tau lah. Aku minum yang pineapple punye. Sedap. :D

SUMBER : B.O.L.O.Q.U.E

So ni semua tuduhan palsu yang di buat oleh pihak tertentu yang dengki dan busuk ati. Kalo dah anti Malaysia tu anti jugak la. Tak habis-habis ngan propa! Sesape yang ada bergambar ngan botol barbican tu jom pakat view kat FB masing2. keskes. 

16 komentar:

Ujang9897 said... BALAS

hahahah...arak ker..sengal..

best nya maka kat saba'


bila nk lanje..hee

Haa Fakihah said... BALAS

@Ujang9897 : owh kau nak blanje aku ke? hahah! anytime!

CIK CIRA said... BALAS

haha.......bukan arak da

Haa Fakihah said... BALAS

@CIK CIRA : haha tulah sengal!

Nik Nurehan said... BALAS

kalau dh femes, mcm2 la org skeliling ni kan. ikut suka hati je tuduh yg bkn2!

Haa Fakihah said... BALAS

@Nik Nurehan : tulah. ni org indon pnye keje!

Haa Fakihah said... BALAS

@Nik Nurehan : tulah. ni org indon pnye keje!

natashacherahim said... BALAS

sy pernah terbaca pasal barbican ni..katanya haram..nnti sy cari balik sumber tu erk..then nnti sy kongsi..sy pn penah minum...tkt plak rasa

ardinihumaira said... BALAS

miahaha...
lepuk ngan botol 'arak' tu kat dia baru tahu... tu pun nak kecoh. kecoh hal tak semenggah lak tu ;p

eelobor said... BALAS

hehehe, peminat tegar TRW akan mempertahankan KFCM. hehehe, sedak kakloh barbican tuh. tengok botol & kain meroh alik belake tau doh di restoran makanan arab deh?

Haa Fakihah said... BALAS

@natashacherahim : grr takutnya sy wak!

Haa Fakihah said... BALAS

@ardinihumaira : HAHAHA lepuk jgn x lepuk! dia x kenal barbican kot.

Haa Fakihah said... BALAS

@eelobor : hehe kalo bkn KFCM pn kite kena bela sb benda x betul kan. :D tu ahh tgk pn tau.

mimie said... BALAS

haha.barbican tu halal lah.slu je bli n mnom kat umh.dia beer yg halal. dorg xpnh tgk kowt!

diana said... BALAS

minum arak dengan nasik ayam..
heheheh..

negara depa tak dak air yang gini..
depa biasa minum air kat warung tepi jalan ja..

Haa Fakihah said... BALAS

mimie : aa tula psl. ha pon penah jek minom.

diana : mabuk la jp g lps mkn nasik ayam. haha tah pape.

Nak saya terjah?