My second baby week progress.

pregnancy due date

Friday, January 14, 2011

Who's gonna be 100?

Syukur Alhamdulillah blog yang aku lahirkan pada 21 May 2010 dah mencapai ke 99 follower. Walaupon aku still lagi merangkak dalam dunia blogging ni tapi bagi aku ni satu permulaan yang baek untuk aku & pencapaian peribadi yang sangat bermakna bagi aku. 

Terima kasih kepada my sweet follower yang sudi follow aku. Tiap kali aku on9 aku lebih kepada nak log in blog dari FB or twitter. Tak tau nape. Maybe kat sini aku dah rase macam ada satu dunia yang aku tak sunyi bila luangkan masa kat sini. Aku memang seronok berblogging & berblogwalking. 
Sape la bakal follower yang ke 100 tu kan?

Insyaallah nanti aku nak buat 1st GiveAway. Kena carik bajet & sponsor dulu lah. Hehe. (opkos la mangsanya tak laen tak bukan...incik asben!)

2 komentar:

natashacherahim said... BALAS

hehhe,,rugi sy follow awl2...kalau sy thu..sy tggu smpai folowers ke 100..hehehehehehheh

Haa Fakihah said... BALAS

@natashacherahim : jgn nak galok awk yummm! awk ptutnya folower yg 1st tau! hahaha.

Nak saya terjah?