My second baby week progress.

pregnancy due date

Sunday, January 2, 2011

bmydania 1st Giveaway..!! :)

Ni kawan baek aku punye 1st GA. Excited dapat tag dari dia. Kawan baek punye hal, kalo dia tak tag pon dengan muka tak malu aku nak join. Heee. 1st GA ni dia wat sempena tahun baru 2011. Korang kalo nak join boleh ke SINI ye untuk keterangan lebih lanjut. :D



Kenapa keluarga (suami & anak / ibubapa & adik beradik) sangat penting bagi anda?

Bagi aku, keluarga yang merangkumi suami & anak / ibubapa & adik beradik sangat penting bagi aku sebab diorang lah individu yang merupakan tulang belakang dalam hidup aku. Tatkala aku susah senang sedih hepi, aku nak kongsi ngan diorang. Orang laen yang bukan keluarga, tak sama kasih sayangnya kalau nak dibandingkan ngan diorang kan. Aku percaya bukan aku je yang mempunyai pendapat & perasaan macam tu. Yang paling utama, ape pon masalah aku lebih percaya untuk luahkan pada keluarga. Mereka takkan pernah nak jadikan masalah aku tu satu isu untuk dihebahkan malahan sama-sama mencari jalan penyelesaian. Di saat meraikan kegembiraan meraikan kejayaan suami & adik beradik dan juga hari kelahiran mama, suami, anak & adik beradik, suasana tu sangat indah. Flesh & blood ibarat air dicincang takkan putus. Aku sangat simpati pada mereka yang sebatang kara, hidup mereka tak indah seperti aku.

 Tag sekurang-kurangnya 5 orang kawan anda :

Okeh korang. Sape nak join silakannn tau. Jangan lambat sebab tarikh tutupnya 9 Januari 2011. Entri sape yang paling menarik layak menang hadiah tau. Cepat-cepat terjah belog bmydania 1st Giveaway ni ye! Good luck ye korang!

Nak saya terjah?