My second baby week progress.

pregnancy due date

Monday, January 17, 2011

Tolong pilihkan boleh?

Aku nak beli seluar jeans untuk yapie. Nak beli satu je tapi ada 2 pulak yang aku berkenan. Okeh kalo korang, korang pilih yang mana? Aku suka dua dua jenis seluar ni sebab simple. Tapi papa suh pilih satu je. Sebab yapi cepat membesar. Takkan nak beli sampai dua. Lagipon patern nampak lebih kurang je tapi kaler laen cket. Grrrr. Ngade betul!


OR


Aku suke anak bujang aku dress up bia nampak matang. Sampaikan masa dia baru setahun lebih pon orang ingat dia dah dua tahun lebih. Hehe. Aku memang jarang beli yang ada kartun untuk anak aku. Setakat baju pakai dalam umah ada la kan. :)

6 komentar:

Ujang9897 said... BALAS

yg atas lawa

Haa Fakihah said... BALAS

@Ujang9897 : thnxs. :)

Ain Atika said... BALAS

suka yang bawah yeayy !! tapi kalau untuk laki yang atas kot...

Haa Fakihah said... BALAS

@ain atika : yeke dear? hee thnxs for ur concern. ha pning ag. xtau nk yg mne.

ardinihumaira said... BALAS

atas lawa sebab kaler lagi terang :D yang bawah tu macam dah lusuh. heeee

Haa Fakihah said... BALAS

@ardinihumaira : hee thnxs dini. :)

Nak saya terjah?