My second baby week progress.

pregnancy due date

Tuesday, January 18, 2011

Kasut Dato' CT

seksinyee :D


Kasut mahal tuuu. Semua ribu ribann. Seswai la ngan orang yang mampu macam dia. Tak payah pakai duit laki dia pon dia boleh beli kasut mahal la. Sendiri dah jadi jutawan sebelom kawen lagi kan. 

Bengang pulak aku tengok orang duk kutuk-kutuk dia kat entri AbangNara tuh. (name pon diehardfans DCT masti bengang) keskes. Takpelah orang senang ni memang ramai orang dengki. Kang kalo DCT pakai kasut murah pon orang ngate jugak. "Haii ct pkai kasut murah? tak mampu ke.." Hahha andaian aku je. 

Mahal-mahal tapi pakai kat kaki kan. Ala ape la sangat seribu dua bagi dia. Show satu dua lagu pon dah dapat berpuluh ribu riban. grrrr gigil.. :D

"Mengikut kata Dato’ Siti,beliau selesa memakai kasut Louis Vuitton bila jalan-jalan dan untuk show, beliau lebih suka memakai Stuart Weitzman kerana ia tinggi."

Sumber CuteCarry.

12 komentar:

Ujang9897 said... BALAS

nk pakai gak la...hehe

ardinihumaira said... BALAS

memang aaa kalo dni ado duit dni beli gak.. tok ti mampu. biau la dia nak pakai. kan kan :D

Nurrain Elfrisha said... BALAS

ahw.
suka yang gold tu.
;)

Haa Fakihah said... BALAS

@Ujang9897 : haha aku cabar kau pakai!

Haa Fakihah said... BALAS

@ardinihumaira : tu ah dni. sape2 kalo mampu pon opkos nk yg mahal2 n branded2. bodo la sape tanak tu. hee.

Haa Fakihah said... BALAS

@Nurrain Elfrisha : kannnn heehe. auww seksiiii.

Uchi kay-f @hmad said... BALAS

YSL tue? barang hot n VERO taw!!

Haa Fakihah said... BALAS

@Uchi kay-f @hmad : yeke? sy yg xmampu ni xtau pape. hehe.

Redbloodsnow said... BALAS

LAWA KASUT TU HAA. TP E2 LAH TADI...ORG K MCM DIA AJE YG MMPU. ORG CAM KITA, HANYA MMPU TGK PIC JER..HAHAHA

Haa Fakihah said... BALAS

@Redbloodsnow : haha tula ziee. kite tgk pon ternganga meleh air liurrr.

Nik Nurehan said... BALAS

x dpt memakai spt dato siti!
yang ptama sbbnya tlalu mahal. kduanya x mampu ok, tlalu tinggi! haha

Haa Fakihah said... BALAS

@Nik Nurehan : grrr kalo kumpul seme kasut dia dh boleh bli umah dh. hehe.

Nak saya terjah?