My second baby week progress.

pregnancy due date

Tuesday, June 1, 2010

Beautiful Blogger Award




Dalam kol 1:30 pm, sesudah menidurkan Mat Yapiy, aku pon meng'on9'kan diri. Bukak je entri Surprise!! aku tuh, ade la komen from my sweet slim cousin suh amek award apetah kat page dia. Aku yang baru semenjak dua menjak tiga menjak je berkecimpung dalam dunia blog ni terpinga pinga la kan bila disuruh amek award. Rasa macam dapat cabutan bertuah pon ade. Huahuahua. Maybe award ni ditujukan untuk blogger2 yang cantek. So even aku baru bekecimpung pon aku dpt r. Perasan giler. Sudah menjadi kebiasaanku memasukkan diri ke dalam bakul dan mengangkatnye sendiri. Hahaha. 

1. Thank and link the person that gave you award: 

Tenkiu kat my sweet slim shady cousin Cik Etty. Kalo ada award bagi la lagi k. Hehe. I love u cousin!!

2. Pass the award onto 5 blogger you're recently discovered think are fantastic:


3. Contact said blog and let them know that they'ven won award:

Ok. I'll. :)

4. State 5 things about yourself:

  • happy go lucky.
  • satu kepale dengan my huBby. 
  • seorang yang mudah dapat kawan sebab aku peramah.
  • bila aku benci orang, aku xleh kawal diri dari tunjuk yang aku benci orang tu.
  • kadang2 aku cepat naek angin tapi jgn risau sebab aku cepat sejuk.

5. Speech by winner:

Hehe. Speech bagai la pulak. Firstly, terima kasih buat mak di kampung, kepada peminat peminat yang banyak vote saya terima kaseh. Saya sangat terharu dengan award ni. Ni semua untuk anda!!! (sambil menjulang award.) Hahhaha.

p/s : berangan macam la Bintang Paling Popular.













4 komentar:

cik ETTY said... BALAS

oh tidak , bkn slim shady.tp fatty la cip

Haa Fakihah said... BALAS

hehe. u slim than me la etty. :((

cik ETTY said... BALAS

nopla dear. i double than u la

Haa Fakihah said... BALAS

uhuhuu. u doesn't see me lg la cousin. uhuk2. T__T

Nak saya terjah?