My second baby week progress.

pregnancy due date

Saturday, November 27, 2010

SimplySiti

Tak pernah tengok dan belek produk ni secara dekat. Tengok lam iklan tv & gambar je. Iklan diaaaa fuh! Cairrr la aku dengan Siti ni. 

Santeknyaa!! T______T

gambar ihsan : SimplySiti Sdn Bhd

Speechless! cantek sangat. T__T (meleleh air mata, air hidung) Hahaha.


p/s : nak beli produk dia dengan dia datok k sekali T__T (mampu la sangat kau ni! dush!)

8 komentar:

efa fairuz said... BALAS

hampehs brukben aku taip panje dio g error puloks..

comeykan mekap ct hok gold edition nih.. aku sero po nok beli jah lipstick + lipgloss dio hok 2 in 1 tu.. tapi mahalllll.. kalu nok beli jugok gak keno pejam mato belam bayar.. huhu

mu g la try test pakai skali.. g watsons.. aku try lipgloss dio, sero comey slaluh po ct doh doh kekeke

Haa Fakihah said... BALAS

haha tu r. gila lawa gold edition ni. kalu aku pkai tentu po muko ct gemuk doh. haha.

aku xdok ms nk kua kak. apih tu kije blk kul 8 mlm doh. mcm xdk weekend je aku ni.

trial pax dia bp eh kak?> mcm nak bli je. :D

efa fairuz said... BALAS

aku tak sevey pulok harge die.. huhu..aku belek kaler die je..

Haa Fakihah said... BALAS

haha mu memang! hanyut tgk mekap.

zureen said... BALAS

susah zureen nak cari produk dia ni.. terhad sangat kuantitinya.. :P

Haa Fakihah said... BALAS

oo yeke? zureen x try tgk kt watson? akak pon x penah belek2 ag. cantek kan kaler2 dia.

HonEyBuNNy said... BALAS

suka produk ct...;-)

Haa Fakihah said... BALAS

oww dh try eaa? jelesnye!

Nak saya terjah?