My second baby week progress.

pregnancy due date

Tuesday, November 16, 2010

Salam Aidiladha.

Salam. Selamat Hari Raya Qurban. Today aku beraya kat umah family mertua. Berpagi raya kat sana. Pagi lagi kami dah gerak balik ke umah mertua yang jaraknya dalam 50 meter dari umah mama aku. Jauh nyaaa. Hehe. 

 Kat umah mertua aku hari ni tumbang sekor lembu. Insyaallah esok (raya kedua) akan tumbang lagi sekor. Tak tau la nape wat asing asing. Maybe sebab tahun lepas kalut sangat kot tumbang dua ekor sekali gus. Hehe.

Pagi raya kali ni lega sikit sebab Mat Yapi tak meragam. Yela sejak dia lahir, ni la 1st time dia tak meragam di pagi raya. Walaupon nak ajak bergambar tu agak susah sebab dia sebok maen bola dengan kazen kazen dia, tapi dapat la jugak capture moment di pagi raya. :D


Heee. Ni hasben tersayang. Las nite maen futsal. 3pagi baru tido.
Pagi ni lapah lembu! Tak reti penat!

Papa & Yapi. Yapi bz sangat. susah nak ajak bergambar.

Kami sekeluarga. Mama Papa Yapi. 
Tahun ni raya Qurban kami sepakat pakai jubah. Actually jubah aku & hasben dah lama kami beli. Kitorang kirim kat abang ipar (abg hasben) yang study kat Mesir belikan.. Bulan Jun lepas abang dia balik ke tanah air. Jubah seluar yapi pulak my mama yang buatkan. Nak beli macam takde je kan. So beli kaen dua meter, nenek yapi jahitkan buat tekak kurung. Comel kan. Hee.

p/s : berkorban apa saja, harta atau pon nyawa. ecehhh!


0 komentar:

Nak saya terjah?