My second baby week progress.

pregnancy due date

Thursday, November 18, 2010

Rx-Lite

Macam nak try je produk ni. Ikhtiar lagi untuk turunkan berat badan yang semakin lama bagai di pam pam. T__T. Biras aku dah guna produk ni & dah nampak badan dia semakin slim lepas bersalin kan baby dia. Sekarang baby dia dah 3 bulan dia dah slimm walaupon tak breastfeeding kan baby dia. Maybe jugak sebab kadar metabolisma dia tinggi kot. Hemm takpe2 aku nak jugak try nanti. :D

Sejak aku stop breasfeeding kan Mat Yapi awal tahun hari tu, badan aku memang naek mendadak. Tak penah badan membelon sampai macam ni sekali. Aku stop menyusu dia pon bukan atas kehendak aku. T__T 
Apakan daya ku. Huhu. Sedihnyaaa. Nak slim balik. 




p/s : susut 10 kg pon hepi tahap guling guling dah aku nanti. Insyaallah.


2 komentar:

farwalis said... BALAS

hehe. joging pagi petang. lari laju2

baru metabolisma naik

Haa Fakihah said... BALAS

T__T kalo la boleh, bukan setakat joging, lompat katak pon nak. asben bz keje, nak g sdri x lepas lesen. :((

Nak saya terjah?