My second baby week progress.

pregnancy due date

Thursday, May 27, 2010

Besday Arwah Abah

Semalam, 26 Mei 2010 adalah hari lahir arwah abah. Slalunye d mlm hari lahir abah lps kul 12mlm, mesti enset abah akn bebunyi. Mesej ucapan hari lahir dr ank2 abah yg 5 orang ni. Setiap tahun, ucapan aku utk abah same je. 
SELAMAT HARI LAHIR ABAH
SEMOGA ABAH PANJANG UMUR
MURAH REZEKI DAN SIHAT SELALU
KACIK SYG ABAH
I LOVE U
Tapi tahun ni xde dh ucapan tuh utk abah. Sb abah dh pergi buat selamanya. Hanya doa yg dpt kukirimkn. Rindu sgt kt abah. Aku rasa aku la ank yg paling byk derhaka ngn abah. Tp Tuhan Maha Kuasa. Aku lah satu2nya anak abah yg sempat jumpe abah dsaat abah tenat dan aku sempat berbisik d telinga abah meminta maaf sehari sebelum dia meninggal. Even abah dah btau mama abah dah maafkn seme ank2 yg laen, aku ttp g mntak maaf kt abah pd hari tu. Terdetik dlm ati aku utk mintak maaf. Wlaupn dgn ati yg sebak, aku ttp melafazknnye. Skrg wlau ape pon sedekah yg aku bg kt org, aku akn niatkn nya utk abah. Al-Fatihah.

p/s : hargailah ibubapa sementara mereka maseh ada. 

(xbole nk taip pnjg2. hari dh mendung, mcm nk ujan je. T__T )

3 komentar:

oh etty~ said... BALAS

yep.
kite doa byk2 tuk abah cip ye.
AL Fatihah~

Haa Fakihah said... BALAS

thnxs eti. :)

atia™ said... BALAS

ermm .. hepi birthday abah .. ~ <3 rndu abah ..

Nak saya terjah?