My second baby week progress.

pregnancy due date

Sunday, May 23, 2010

Make Up & Online Makeover




Actually aku amek link ni kt kakak aku punye blog. Tgk pic dia yg dh dimakeoverkn macam bes plk. Siap ade before n after ag. Hehe. Utk pengetahuan korang, aku ni xpndai n jrg mekap2 nei. 1st n las aku mekap masa ari kawen la. Jujur r aku btau aku mmg xpndai. Mls nk poyo xpndai ckp pndai. Dlu ms aku kapel ngn husband aku skg nei dia xsuke tgk aku mekap. Dia nk tgk aku natural je. Ckup sekadar compact powder n lipgloss je. Kalo aku pkai eyeshadow kang dia ckp mcm mate "lutong".

Tp ms ari kawen aku dia ckp "lawa jgk awk ni kn kalo mekap," aaa br dia tau penangan mekap. Kwn2 n kakak aku ade gk aja mekap. Tp xgune r sb aku x amalkn. So bende dh belajar pon aku jd x igt. Seblom aku masuk kptm, kakak aku ade bg mekap 1 beg uncang. Seme ade lam tuh. Boleh kate complete r dr pelbagai brand. (bkn brand yg mhl x termampu) haha. Kakak aku ni mnt maybelline time tuh. Sia2 gk dia bg aku sb aku dh lupe mne aku ltk. Pkai pon x. Skg br aku ase nyesal. Kalo blh nk mtk ag r ngn dia. Nk ke dia bg? Hehe.

Kakak ipar aku (my husband's sis) pon nk ajar aku mekap. Dia nei mak andam. Ade butik pengantin sendiri. Kalo boleh dia nk anak beranak keje ngn dia. Sng nk bg kepercayaan. Dia kate kalo aku nk belajar dia bole ajar free. Bole r jd backup mak andam aka backup dia kalo dia bz ngn majlis laen. Tp aku nei bengong jgk, x mnt bende cmni. Nape la ngn aku nei. Kn dh rugi xpat jd mak andam. Next time kalo minat tuh dtg bole r aku g blajo ngn dia. :((

Aaaa.. Kt bwh nei la haselnye bile org xpndai mengmakeoverkn muke org. Naseb baek model dia comei kn.



Actually model nei name nye eira mohamad. Ore klate jgk neh. Sb tuh comei loteyy. Dia adek angkat aku. <3 u! Mesti dia bising aku ltk pic dia kt cni. Sori ra! Sape suh comei sgt. Kn dh kene jd model terjun. Eheeee. K entri abes d cni. :))

p/s : belajarla mekap, boleh tutup kedut & jeragat anda. haha.



0 komentar:

Nak saya terjah?